Fight or Flight
Deze aflevering gaat over de strijd tussen Virgin Atlantic en British Airways. Het eindigt in een proces wegens smaad, dat Branson wint. Branson blijft ondertussen wereldrecords aanvallen en aandacht voor zijn bedrijf genereren.