Words and Music
Deze aflevering belicht Bransons jonge jaren. Als dyslectische tiener gaat hij op zijn 15e van school om het blad Student op te richten, wat zal leiden tot een postorder-platenwinkel en uiteindelijk Virgin Records en Virgin Megastore.