Kristen E. Bluefin
De misdaad van Jesus komt aan het licht. Rechercheurs werken samen met Jesus om meer informatie uit Hadden te krijgen, wat hen leidt naar andere mogelijke misdaden, waaronder de onopgeloste moord op nog een jong meisje.