Tunnel Vision
In Wyoming komen agenten onder vuur te liggen terwijl ze een gezochte man proberen te arresteren. In Florida, vlucht een verdachte en vlucht vervolgens in een boom. In Orlando riskeert een agent zijn leven om een baby uit een brand te redden.