Family Limitation
Nucky zet Lucky Luciano onder druk na een overval. Margaret biedt het hoofd aan Lucy en aanvaardt eindelijk zijn aanbod. Al Capone werkt zijn priveproblemen uit op Jimmy, die punten scoort bij Torrio door zijn aanpak van Charlie Sheridan.