Anastasia
In Chicago papt Jimmy aan met een hoertje van Johnny Torrio, tot ergernis van Al Capone. In AC probeert Nucky munt te slaan uit zijn relaties. Lucky Luciano krijgt Jimmy's "vrouw" in het vizier. Margaret maakt indruk op Nucky's feestje.