The Wiggly Finger Catalyst
Als Raj teleurgesteld is dat hij de enige van de vier jongens is die vrijgezel is, gaat Penny op zoek naar zijn perfecte date. Ze stelt hem voor aan Emily, een meisje waar hij daadwerkelijk mee kan praten!