The Apology Insufficiency
Als de jongens worden ondervraagd door een FBI-agent (gastrol van ELIZA DUSHKU) voor de veiligheidsmachtiging voor Wolowitz, brengt Sheldon de agente aan het twijfelen door zijn antwoorden.