The Monetary Insufficiency
Sheldon vertrekt naar Las Vegas om miljoenen dollars te winnen voor de wetenschap. Penny en Bernadette nemen Amy mee om een bruidsjurk uit te kiezen, maar raken verstrikt in een web van leugens.