The Fetal Kick Catalyst
Penny wordt uitgenodigd voor een lokale Comic-Con vanwege haar rol in 'Serial Ape-ist' en is verrast als ze fans blijkt te hebben. Ondertussen organiseren Amy en Sheldon hun eerste brunch.