Professor Huh? Deel 1
Fred en de groep worden opgeroepen om te helpen bij het oplossen van een mysterie waarbij een oude bekende van Fred betrokken is, Professor Huh? Een jeugdvriendin van Fred is er ook met haar eigen groep. Welk team zal het mysterie oplossen?