Een wereld vol hekserij
De groep gaat naar Salem in Massachusetts voor een historisch festival, waar de geschiedenis zich blijkt te herhalen. Een demon valt de stad lastig, opgeroepen door een heks als wraak voor de beruchte 17e-eeuwse heksenvervolging in Salem.