Reusachtige Problemen
Daphne brengt de gang mee naar Ierland om de oude Blake landgoed te bezichtigen, maar door hun ontmoeting met een boze reus worden ze gedwongen te heroverwegen hoe geweldig de oude mythes en legendes daadwerkelijk zijn.