De Testament Test
Een rijke man, wiens leven Scooby ooit heeft gered, zet Scooby in zijn wil! Om zijn deel van het fortuin veilig te stellen, moet de gang een nacht doorbrengen in een eng huis met de gestoorde familie van de man en een griezelig spook!