Maak kennis met de topsporters en hun teams bij de UCI Track Champions League. Een inkijkje achter de schermen laat zien hoe zwaar baanwielrennen op topniveau is en welke impact de sprintinspanningen hebben op zelfs de beste baanwielrenners ter wereld.