The Club That George Built
Het bijzondere verhaal van George Dowell, voorzitter van Worthing FC. George raakte ernstig gewond bij een auto-ongeluk waardoor hij in een rolstoel belandde. Daarna kocht hij zijn plaatselijke club Worthing en heeft de club naar ongekend succes geleid.