All I Know is Killing
Mahiro werkt samen met Hino om een moordenaar uit te schakelen, terwijl Chisato het moeilijk heeft met de sales. Beiden krijgen te maken met nieuwe druk en geheime missies die hun vastberadenheid op de proef stellen.