Money is the Only Thing You Can Trust
De dag van het project breekt aan. Miyahara richt zich op het doel, terwijl Natsume hoopt dat jaren van planning eindelijk vruchten zullen afwerpen. De eerste “Fūrinkazan”-missie is voltooid.