Terwijl Joe wordt verleid door Louis, wordt Prior opgewonden van de verbijsterde engel. Ondertussen verslechtert Roys gezondheid. Harpers hallucinatie wordt onderbroken door de realiteit. Prior vertelt Belize over zijn goddelijke missie.