Louis laat een opgenomen Prior in de steek. Joe en Roy nemen elkaar in vertrouwen onder het genot van een drankje. Later hoort Prior stemmen vanuit zijn ziekenhuisbed terwijl Louis seks vraagt aan vreemden. Joe doet een dronken bekentenis.