Bird And The Bees
Terwijl Ami zich voorbereidt op een afspraak met een arts, maakt Billy zich zorgen dat er geen vooruitgang wordt geboekt op de boerderij. In Browntown vernietigt een wilde beer Bams nieuwe bijenkorven, waardoor de kinderen de bijenkorf moeten herbouwen.