Back To The Bush
De Browns reizen naar een nieuw landgoed dat op een besneeuwde bergketen in de Lower 48 ligt. Maar een zware sneeuwval en een lange winter richten grote schade aan bij hun eerste pogingen om de berg te bewonen.