Fowl Weather Friends
Birdi gaat op een verraderlijke jacht om vlees voor het gezin mee naar huis te nemen en haar kippen te redden van de slacht. Later bouwt Noah een automatische luiermachine en Gabe krijgt inzicht van Ami dat hij kan doorgeven aan Raquell.