Clear And Pheasant Danger
De eerste fazantenjacht van de clan verandert in een wedstrijd in afwachting van een broodnodige viering na Thanksgiving. Later verrassen Billy en Ami de familie met nieuwe toevoegingen aan de ranch die hen dichter bij hun roots zullen brengen.