Something's Fishy
De zomer is half voorbij en de Kilchers hebben honderden kilo's vis nodig om te eten en te ruilen tijdens de winter. Elk koppel demonstreert hun eigen, beproefde techniek voor het vangen van zalm, heilbot en forel.