Dead of Winter
De uitgebreide familie Kilcher worstelt om een strenge winter door te komen. Wanhopig op zoek naar voedsel, wagen Atz Lee en Jane zich op het ijs om te vissen. Otto en Atz beginnen aan een gevaarlijke missie om hulp te bieden aan een mede-homesteader.