Touchdown!
Amy confronteert Danny over zijn onbeschofte familie. Mohamed leert de betekenis van "iemand aan de haak slaan". Jason reist naar Brazilië, nog steeds onzeker of Cassia hem zal ontmoeten. Yamir arriveert in de VS.