Watch You Like A Hawk
Danny mist Amy's eerste dag in Amerika. Justin schokt familieleden met nieuws over zijn verloving. Mohamed ontmoet de rest van Danielle's familie. Daya ontmoet voor het eerst de dochter van Brett. En we ontmoeten een nieuw stel, Jason en Cassia.