Going The Distance
Sean landt in Haïti om mogelijk zijn geliefde Abby te ontmoeten en Paul begint aan een tweedaagse boottocht over de Amazone in de hoop dat Karine daadwerkelijk komt opdagen. Darcey heeft last van luchthavenongevallen in Amsterdam.