Tell All
De koppels komen samen voor een emotionele en meeslepende reünie. Nu alle koppels weer ver van elkaar verwijderd zijn, worden ze geconfronteerd met nieuwe spanningen en uitdagingen. Gastheer Shaun Robinson vraagt ze het hemd van het lijf.