Letters From Iwo Jima
Na Flags of Our Fathers brengt Clint Eastwood met deze film hulde aan de moed en opofferingsgeest van de Japanners.
Nadat hij met Flags of Our Fathers de bittere strijd om Iwo Jima belicht heeft vanuit Amerikaans standpunt, brengt Clint Eastwood met deze film hulde aan de moed en opofferingsgeest van hun tegenstanders, de Japanners.