Last Action Hero
Superster Arnold Schwarzenegger breekt meer dan alleen de "fourthwall" in dit avontuur van de veelgeprezen regisseur John McTiernan waarin een elfjarige jongen op magische wijze in de wereld van zijn favoriete actiefilmpersonage wordt gegooid.