Logan Lucky
Dit is het verhaal van de broers Jimmy en Clyde Logan die een overval beramen tijdens de legendarische NASCAR. Ze roepen de hulp in van Joe Bang.
Het verhaal draait om de broers Jimmy en Clyde Logan die een plan bedenken om een overval te plegen tijdens de legendarische NASCAR-race. Daarvoor schakelen ze de hulp in van kluiskraker Joe Bang die echter alleen nog achter de tralies zit.