Duplicity
Oscar winnares Julia Roberts en Clive Owen vertolken de rollen van twee sexy ex-geheimagenten die zich tegenwoordig bezighouden met bedrijfsspionage.
Oscar winnares Julia Roberts en Clive Owen vertolken de rollen van twee sexy ex-geheimagenten die zich tegenwoordig bezighouden met bedrijfsspionage. Samen zetten ze één van de grootste oplichtingszaken aller tijen op poten.