Public Enemies
De jaren '30 worden in de Verenigde Staten gekenmerkt door misdaden en gangsters die het land onveilig maken. Niemand kon Dillinger (Johnny Depp) en zijn bende stuiten. Geen gevangenis was 'Dillinger proof'.