The Gentlemen
De Amerikaan Mickey Pearson heeft een marihuana-imperium opgezet in Londen. Als hij uit de business wil stappen, krijgt hij te maken met complotten.
De Amerikaanse expat Mickey Pearson heeft een winstgevend marihuana-imperium opgezet in Londen. Wanneer bekend wordt dat hij uit de business wil stappen, krijgt hij te maken met complotten, intriges, omkoping en chantage.