Curse of the Haunted Rod (Part 2 of 409)
The Haunted Rod is cursed. The suspension and the engine don't fit, triggering major body work. When the engine doesn't fire, they miss the deadline. Steve flips an old gas pump to off-set extra labor costs on the Haunted Rod.