Gassed Up Bootleggers (Part 1 of 408)
Steve agrees to build a crazy 70's-era gasser racecar for a Navy veteran. Then, he tries to make money by restoring and flipping a prohibition-era bootlegger Model A truck for a Las Vegas police captain.