Let's Go to Ivo Tower, You Say
Clark, Lois, and Jimmy cover a glitzy gala hosted by tech-billionaire Dr. Ivo -- but while Clark and Lois wonder if this counts as a date, Ivo unleashes his newest invention: a creation that can bring down Superman!