Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)
When one of Gotham's most sinister villains, Roman Sionis, puts a target on a young girl, Harley teams up with Huntress, Canary and Renee Montoya.
When one of Gotham's most sinister villains, Roman Sionis, puts a target on a young girl named Cass, Harley teams up with Huntress, Canary and Renee Montoya to take Roman down.