Superman Returns
In this sequel to the classic films, Superman returns after a five-year absence to find that the world has moved on without him.
In this sequel to the classic films, Superman returns after a five-year absence only to find that the world has moved on without him. As he tries to rebuild his life, a threat posed by Lex Luthor puts everything he loves at risk.