Batman Returns
The sequel to "Batman" pits the caped crusader against his most fiendish opponents yet: the evil Penguin and the sinuous and mysterious Catwoman.
Tim Burton's blockbuster sequel to "Batman" pits the caped crusader (Michael Keaton) against his most fiendish opponents yet: the evil Penguin (Danny DeVito) and the sinuous and mysterious Catwoman (Michelle Pfeiffer).