Moonshine of Eastern Europe
Tim introduces Mark and Digger to high-proof Slivovitz as three top distillers compete to make the legendary plum-powered liquor of Eastern Europe, with recipes kept alive by outlaw moonshiners for decades behind the iron curtain.