Outlaw Grudge Match
Josh, Mike and Mark Rogers compete in the ultimate liquor-making rematch. Judged by moonshine legends Mark, Digger and Tim, only one outlaw shiner will emerge with grudge match bragging rights and a backwoods trophy any true moonshiner would love.