Catch a Tiger by the Tail
Joe Exotic aims for a presidential pardon and keeps his spirits buoyed behind bars with the love of his husband and fan letters. Also, Don Lewis's handyman is confronted with allegations about his disappearance and Don's family seeks answers and closure.
This three-part special reveals new details about the feud that has captivated the world. Eccentric zoo owner Joe Exotic is in jail and determined to get out, while rumors of an alleged spousal murder plot intensify around big cat rescuer Carole Baskin.