Secrets Uncaged
As Joe Exotic fights to get out of prison, the jury foreman exclusively speaks out. Meanwhile, a private investigation focuses on the whereabouts of Don Lewis, his suspicious will, the handyman's actions -- and a missing meat grinder.
This three-part special reveals new details about the feud that has captivated the world. Eccentric zoo owner Joe Exotic is in jail and determined to get out, while rumors of an alleged spousal murder plot intensify around big cat rescuer Carole Baskin.