Long Days, Short Fuses
Working around the clock to hit their 1,000-ounce goal, tempers flare among the crew. When a rookie mistake shuts down the Holy Roller, Randy and Tater square off about how to get it fixed. Todd must step in to get this mine and his team back on track.