The Hoffmans Clutch Up
As winter closes in on the mine, paydirt dwindles and the Black Pearl is down, Todd's 1,000-ounce goal looks out of reach. The Hoffmans gamble by running the Holy Roller day and night. Hunter races to find a new clutch for the Black Pearl.