Mercedes 200-D - Albania Road Trip
The Goblins take on one of the fastest growing custom car markets in Europe, Albania. With an increasing number of young, affluent Albanian car lovers on the hunt for something original, the Goblins jump on a plane to make themselves a name and a profit.