Supra
Jimmy, Helen and Ant attempt to build a Japanese street racer. The Goblins are united in their love of the Toyota Supra Mark 4, and when Jimmy shows up with a mechanically top-notch version of the 3-litre twin-turbo icon, there is excitement in the air.